Mys med tjejerna

Jag blev väckt idag av att Mille stod och gnällde. Jag höll på att bli knäpp på honom, så jag ringde till mamma och sa att hon får ta han nu, han gnäller ju för att Izzi är i höglöpet. Stackars Mille egentligen som får stå ut med det. Men jag körde in till Tomelilla och lämnade honom och mamma, Lotta, Tessan och Alicia satt på Bullen & Bönan och fikade, så jag gjorde dom sällskap, jag skulle ändå äta frukost :) he he.
Sen följde jag med Lotta när hon skulle ta ut sin p-stav, hon var såå duktig :) Hoppas jag är lika duktig när jag ska ta ut min, jag fick en tid, så i slutet av månaden ska min också ut :)

När jag kom hem hade vi fått ett paket hemskickat..


En 52" tv, snacka om att den är stor! Pontus är i extas som just nu sitter och spelar xbox med den. ha ha!

Nu ska jag ta nåt att käka, sen ska jag köra till jobbet..  Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Prylbög..

2009-08-21 @ 22:42:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0