Så jävla drygt!

När jag kommer hem har så klart pelletsbrännaren lagt av, så jag får tända skitet igen och den stänger av sig igen efter en stund. FAN VA JAG BLIR LACK! Hatar det jävla möget! Och det är så jävla varmt så jag håller på att döö.

Men till något roligare. Jag var ju hos M, lika mysigt som alltid :) Han är så fin.

Det blir jobb imorron, typiskt. Jag som ville vara ledig. Men men, det är bara kvällen :) Jag måste till arbetsförmedlingen imorron.. FAN! åååh. fan, kan jag inte sova i hundra år?

Mitt ben ser förjävligt ut nu när blåmärket börjar gå bort.. Och fan va jag är blek :S

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Ville bara titta in och säga god natt! :D



/Tobias

2009-08-10 @ 01:03:45
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0