Stressar!

Det varjätte trevligt och fika med mamma, som vanligt har vi jätte mycket att prata om, men för lite tid. :( Och det med sparkontot, hon som jobbade på banken sa åt mig att skaffa ett e-sparkonto istället, för det är mycket bättre och där var mer ränta just nu. Så det ska jag skaffa mig sen när jag kommer hem från jobbet tänkte jag. :)

Nu håller jag på att laga mat för fulla muggar, kanske i sista laget, men va fan. Så är det.

patruska: Jag har Jobbgarantin för ungdomar, man ska fylla i ett papper varje månad hur mycket man har jobbat och så får man en liten slant av försäkringskassan, och då måste man till arbetsförmedlingen och ha pappret underskrivet, så det är därför jag är där med jämnamellanrum. :)

Nu måste jag fortsätta. Ciao!

Kommentarer
Postat av: patruska

aha i see. men får du inte lön på ditt jobb? jag hoppas du får det så som du slavar

2009-08-27 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0