Tänker bara på mat

Jag planerar redan vad jag ska göra för kvällsmat imorron, sinnes? Jag har massor av saker jag ska göra.

- Städa
- Tvätta och städa bilen
- Hälsa på någon av mina nära och kära, jag har inte bestämt mig för vem än.
- En sväng på boan kanske?
- Handla mat
- Sola solarium (det får bli på kvällen)
- Kanske hinna baka nånting?
- Laga storkok så att jag kan få med mig några matådor till jobbet. Jag är trött på Felix färdiga middagar. Uuuurk!

Jag har ungefär tolv timmar på mig att göra allt detta. Jag skulle behöva 24timmar :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow bra inställning..not..

Förstår till en viss del vad du menar men jag kan säga direkt att jag har jobbat som servitris o kommer aldrig,aldrig jobba som det igen..det e så stressigt.. plus att man får ta väldigt mycket skit.. jag fick ta jätte mycket skit när jag var servitris o då ska tilläggas att jag inte e stammare.. så jo jag tror att du kommer att kunna trivas med något jobb FAST att du stammar o ja givetvis så hjälper det ju väldigt mycket om du får kontroll på din stamning så klart.. det förstår ju jag oxå.. jag känner din frustration i hela min kropp,vet inte varför jag känner den så starkt men jag känner den.. o det känns jobbigt.. o då måste det ju kännas 10 ggr värre för dig.. men som ajg har förstått det så har du menat på att servitris jobbet e stressigt o jobbigt pga arbetstiderna o så.. o så klart gör ju inte stamningen det bättre nej jag fattar det.. men det var inte riktigt det jag pratade om.. jag pratade om att du nog ska se dig om efter ett anant yrke som e mindre stressigt.. tror inte att du behöver mer stress i ditt liv.. du har en inre stress gumman som e nog så jobbig... o den beror väldigt mycket på din stamning.. jag tror att allt går hand i hand.. jag menade bara att efter denna säsongen ska du kanske föröska hitta nåt annat jobb som... äsch skitsamma.. det blir skit bra!

Puss o kram

2009-08-24 @ 09:06:13

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0