Uppe med tuppen

Jag vaknade halv tio idag. Herre gud, hundarna var extremt jobbiga. Mille har börjat med att han skäller när han vill ut och kissa.Typiskt. Precis när jag skulle börja äta min frukost ringer pontus och frågar om jag kan köra han hem. Visst, när jag ändå var i tomelilla gick jag in på Ica och handlade mjölk. Jag gick in på ica osminkad, oborstat hår i en stor knut, i mjukisbyxor, sportbh och en skaskigt linne. Så klart skulle där vara massa snygga människor, bland annat min snygga killkompis :P ha ha! Snacka om man kände sig som tredje världen.

Nu är jag hemma igen, käkar klart min frukost. Tänkte att jag skulle tvätta bilen, snål som jag är ville jag inte tvätta den på hydro. Billigare att göra det själv ;) Men dock tar det längre tid. Och det verkar jag ha lite av. Hade nästan behövt att bada hundarna istället. Fan va dom stinker! HAHA!

Kommentarer
Postat av: sagha

Hej jag har ett förslag och om du är intresserat kan

du väl lägga en kommentar i min blogg om att du vill.

mitt förslag är att; alla vill ju ha fler läsare

men det finns säkert läsare som jag har som skulle

gilla din blogg och då tänkte jag att om du skriver lite

kort om din blogg så skriver jag ett inlägg med det

och en länk till din blogg och sen gör du lika dant

på din blogg:) låter det bra? hör då av dig!!

www.sagharauseus.blogg.se eller [email protected]

2009-08-14 @ 13:16:15
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0