Va? med mig?

Jobbet var helt värdelöst idag, och jag menar verkligen det. Det kom inte en käft medans jag var där! Så illa luktar jag väl inte? ha ha! :P Så jag och Anna bara småpysslade idag. Så jävla tråkigt vi hade, men som alltid så har vi våra sjuka grejer för oss :)
Vi stängde klockan nio, för det var inte lönt att ha öppet en timme till. Så nu är jag hemma och ska ta det lugnt :) Imorron blir det jobb hela dagen, ska dessutom till arbetsförmedlingen på förmiddagen. Och jag har blivit av med lappen så jag vet inte vilken tid :S Så typiskt mig. HAHA!
Jag får väl fylla i de jävla pappret också, såå jävla tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0