Åh herre gud.

Jag kollade lite på mina sidor på tele2 och fick upp min fakturaspeci...ja ni fattar. Då när jag fick min saftiga (tycker jag) mobilräkning på tusen kronor hade jag använt 15mb för att wap, alltså 300kr bara just där. Jag hade skickat 616 sms till andra opratörer förutom comviq = 423 svenska kronor. Jag hade ringt för cirka 70kronor, plus en fast summa på 200kr. Herre gud säger jag bara, det är dyrt att vara populär ;) haha!

Men jag har lärt mig att inte använda mobilen så mycket alla fall :)
Och jag tycker det är konstigt att jag inte har fått hem ett brev om att jag ska betala! :O

Kommentarer
Postat av: Carol

Vadå har du inte betalt den inu? akta dig för anmärkningar pauline!

2009-12-22 @ 21:50:39
Postat av: Pauline

Hur ska jag kunna betala den när jag inte har fått en brev hem?

2009-12-22 @ 22:43:32
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Carol

De kommer säga att det är ditt ansvar att du inte ringt dem... ring dem innan de skickar ditt fall till indrivare

2009-12-23 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0