En liten paus fran allt

Jag tankte att jag skulle skriva ett par rader nu nar jag har tiden :) tur att det finns 24hours internet.
Det e nu jag ska skryta om att jag e i New York I guess, och det tanker jag gora ocksa! HAHA! Det e verkligen skit coolt att vara har. Allt e stort, stressigt, trafiken e hemsk och folk kan absolut inte fickparkera, hehe! Vi bor lite utanfor Manhatan, sa vi maste ta tunnelbanan in till stan, men det gor inget for mig alla fall. Att aka tunnelbana e verkligen apjobbigt, allt maste goras snabbt. Denna staden e stressig och det kommer nog inte bli en favoritstad, men det e verkligen skit coolt att vara har anda :)
hoppas att ni har bra dar borta i sverige, vi har sol men kalla vindar, igar var det sex minusgrader. Och en sak som e bra, jag vaknar tidigt och faktiskt inte somnar om.
Jag maste saga ocksa att jag saknar er alla! jag langtar hem, men samtidigt vill jag vara har ocksa >.<
Nu ska jag ga upp till rummet igen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååhhhhhhhh guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad roligt att du har skrivit i din blogg....blev såååååååååååååååååååååååååå glad när jag läste...Saknar dig ju fan!!! Ha så kul!!Förresten du var väl inte själv när du skrev detta???;)Puuuuuuuusssssssssss Puss puss puss puss på nosen min lilla lillasyster..:D

2009-12-30 @ 23:21:29
Postat av: veronica!

Hoppas att du får de underbart på din resa! Tänker på dig och är lite avis! hehe..Gott nytt år på dejj hjärtat!



pussokram familjen blom-Olsson

2010-01-01 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0