En sen morgon

Gud, jag vaknade klockan tolv. Trodde att jag skulle smälla av när jag tittade på klockan, tydligen hade jag stängt av alarmet i sömnen. Jag har en jätte konstig dröm också. Jag drömde om en kille som jag träffade lite för nåt år sen, och att vi träffades igen, men allt var jätte skumt och han var jagad av polisen. Varför är jag inte förvånad? ;) Han borde vara det i verkligheten också. haha!

Nåja, jag får väl sätta igång med att göra nåt vettigt. Som att städa mina rum, verkar jobbigt :P Men jag måste verkligen få ordning på mina kläder :S Plus att jag tänkte att jag skulle "test-packa" för att se om jag klarar mig med den resväskan jag har, vilket jag verkligen inte tror :S

Förresten, här kommer lite fler bilder sen igår :)

Alicia älskade mina bullar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0