En sten föll från mina axlar

Tack Carol och David för att ni vill ta hand om mina små monster medans jag roar mig på andra sidan antlanten :D Det känns skit bra!

Katten flisan är ganska sur på mig. Hon är inte van med halsband och nästan spotta och fräste på mig när jag hade satt det på henne. Men som sagt, jag är som en hanhund, jag sätter mina revir ;) Ingen ska tro att Flisan inte är min katt :) För det är hon inte, Flisan är mammas ;) HAHAHA! Jag ville köpa ett halsband som hade en sån balock där man kunde skriva sin adress, tror ni att Boan hade det? Naturligtvis inte! När jag kom ut till bilen igen så kom jag på att jag hade glömt att köpa en isskrapa till bilen! AAAH! Eftersom det är snö nu så måste man ha en sån, idag fick jag hälla varmt vatten. Drygt :P Dock effektivare. haha! Inte nog med det, när jag skulle köra hem är det fel på vinrutetorkarna så jag hade cirka 10cm att titta ut på, typ längst nere på rutan. Inte roligt!

Nu ska jag ta ett bad, sen ska jag nanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0