God förmiddag

Jag hoppades på att jag skulle kunna kravla upp mig vid nio, men det blev inte förrän nästan kvart över tio :O Men bättre det än tolv :) haha!
Jag sitter här och planerar min dag. Hur ska jag göra? och vad ska jag göra?

- Baka bröd?
- Göra Jansson?
- Julgodis?
- Packa in julklappar
- Packa resväskan
- Städa på mina rum


Jag vill ju att bröden ska vara nybakade till jul, visst det är två dagar dit, men jag skulle kunna göra bröden imorron förmiddag innan jag sticker till Ystad och växlar pengar, för sen ska jag ju till mamma. Kan man göra Jansson idag och frysa in den? Usch nej, man ska helst inte frysa in grädde ju, men håller den sig i två dagar i kylen? Eller så får jag göra både ock imorron förmiddag, medans bröden står i ugnen så gör jag jansson. :) yeah!
Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Nu ska jag göra nåt vettigt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0