God fucking morgon

Som ni kanske märkte så kunde jag inte sova så bra inatt. Självklart när Carol messar mig kvart i åtta imorse så kunde jag inte somna om. Lite putt blev jag ;) När hon ringde så klicka jag henne hela tiden. haha! Men till sist svarade jag.
Jag kommer vara en zombie på jobbet.. om jag nu kommer dit, för jävlar va det snöar :O Jag och mamma kanske fastnar i en snödriva? :S Kunde det inte börjat snöa på julafton istället? Jag lovar att all denna snö kommer vara slask på julafton! HA!
Nu måste jag äta min frukost klart, sen ska jag göra mig iordning, vi hörs ikväll igen. Om jag inte ligger i nån snödriva :D HAHA! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0