God Jul!

*HostHost* Ska bara beklaga mig över att jag sitter här och har precis käkat en apelsin och ska påbörja mitt te, sitter med halsduk runt halsen också. Men sjuk ska jag inte bli! För jag ska fantamig till USA. Jag ska äta apelsin och dricka te varanan timme just för att jag inte ska bli sjuk, förstår ni nu hur mycket jag inte vill bli sjuk? :P haha! Jag menar inte fan stannar jag hemma när jag har en drömresa som står runt hörnet? Heeelll noo! Dessutom var den dyr, om jag så skulle bryta armar och ben så ska jag på planet! ;)
Nu ska jag påbörja mitt te, sen ska jag börja med köttbullarna.  Ciao!

 


Julen 2007, då vi hade en blå och vit kaffekokare och jag hade några kilo till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0