God kväll

Gud va jag bloggar lite, skärpning kanske?

Det blev ju jobb idag, upp tidigt, självklart gick jag upp för sent och fick stressa till jobbet. Det gick bra idag, förutom att kaffet smakade ättika ;) Tur att det inte hann komma ut till gästerna, haha!
Efter jobbet körde jag och Anna snabbt till Ålens och hemköp. Jag köpte hem lite jäst och Anna köpte julklappar för hela slanten nästan ;) haha! Tänkte att jag skulle baka imorron :D
Sen körde jag snabbt hem, glömde nästan att jag skulle köpa pellets och det var tur att jag gjorde det, för det är minusgrader ute nu :S Jag hade ju fryst röven av mig inatt annars eftersom pelletsen är slut. Alla fall, jag körde hem och tog en snabb dusch sen begav jag mig till moster becka för att klippa hennes hår. Självklart bjöd oma (mormor) på te och kakor :D mums mums! Alltid lika mysigt att komma upp till henne, hon sa att hon kanske inte skulle ha en gran iår. Jag tappade hakan, hon måste ha sin välpyntade gran med massa choklad som jag kan smygäta :( det är tradition . haha! :D

Nu är jag hemma igen, det blir snartsängen för mig eftersom det blir jobb imorron och jag börjar klockan tio igen. Det är faktiskt ganska skönt att börja tidigt, om man slutar tidigare också :) hinner man så mycket under eftermiddagen. Tänkte att jag skulle baka imorron, och så måste jag besöka Tessan och Alicia för att ge henne sin 1årspresent :O Fast det sket sig nu eftersom Tessan jobbar imorron kväll.


Det nya håret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0