God natt!

Hör och häpna. Pauline Olsson ska gå och lägga sig nu. haha! :D Tänkte att jag skulle lösa lite korsord och titta på Kniven Mot Strupen. En svensk version av Gordon Ramseys Kitchen nightmare. Det är faktiskt ganska rolig, för programledaren (som ska föreställa Gordon) är verkligen skit rolig när han är arg. Manliga stockholmare kan inte vara arga, det låter som en arga transvestiter :P haha!

Nu ska jag dricka mycket mycket vatten, min kropp skriker efter vätska märker jag :S Inte bra.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Då är vi fan två kan jag säga! dryga människor som inte ville gå!! nästa gång är det din tur, bara så du vet:P

2009-12-02 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0