Jag börjar känna mig en aning stressad faktiskt.

Jobbet gick som på räls idag, snacka om bra dag. Jag är skit nöjd och jag gjorde jobbet bra! inte för att jag gör ett dåligt jobb annars ;) haha. Jag och Anna hjälptes åt med sätta iordning julbordet, och när gästerna hade fått sin dricka så körde Anna hem. Sen gick det på räls, jag kan nästan skryta med att jag var riktigt grym ;) och chefen blev inte galen på mig. HAHA! Skämt och sido :)

Jag börjar känns mig ganska stressad inför resan också. Det är ändå nästa söndag vi ska åka och det är jul innan dess, och det känns som att jag knappt har tid :S

Nåja, jag ska titta lite på tv nu, sen blir det sängen. Jobb imorron också, lång dag - tidig morgon. Blää :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0