Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

Igår kväll snöade det verkligen, nu när jag vaknade så hade vi små snödrivor upp mot tarassdörren. När jag skulle släppa ut hundarna i snön så skuttade dom runt som små rådjur. Så gulligt :D
Jag försökte verkligen gå upp tidigt idag! Men det gick mindre bra :( Jag ställde klockan på åtta alla fall, så tänkte jag att gå upp klockan nio cirka. Men klockan blev lite över elva när jag gick upp :( Usch, jag som ville gå upp tidigt, jag har så himla svårt att vakna. Jag har svårt att somna, men när jag väl sover så sover jag! Och kan knappt vakna och gå upp. AH!
Men jag har lite att göra idag ändå. Tänkte att jag skulle in till boan igen, måste köpa ett katthalsband och batterier. Man kan inte leva utan fjärrkontrollen till tvn :P


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA jag är ändå starkast!



Klaga inte på att jag svarar segt. Men så fort jag svarar så får jag ju miljoner tillbaka så är jag ju fast igen. Inte kul! Men mysigt med hästkisset. Mumma!



Jag klev upp halv sju. Slå det! ;)

2009-12-17 @ 20:52:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0