Jävla halens.

Jag ringde precis Halens kundservice för att avbeställa min beställning. Jag har köpt en annan julklapp till lotta eftersom paketet kommer inte förrän i början av januari. Då jag inte ens är hemma(!)
Men det jag skulle komma fram till var att man får ju vänta i hundra år, och deras väntemusik är urkass. Nån jävla dålig countrymusik av en gammalt fyllo från nån hillbillie-by. Och jag som hatar att prata i telefon blir ju himla nervös när man sitter och väntar för man vet aldrig när dom svara ju. Jag är ju skit rädd för att jag ska stamma så att jag inte ens kan snacka. Men det gick faktiskt bra denna gången, och det gick supersnabbt.

Vad skönt att man slipper tänka på ett paket som man egentligen inte behöver. Dessutom skulle klänningen komma i fel storlek såg jag sen, så det var tur att jag ringde och avbeställde. Jag har nog ändå inte råd sen att betala det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0