Julen hos pappa

Det har varit full rulle hela dagen. Jag vaknade också sent, men det är inte så konstigt när jag känner mig lite halv krasslig. Lagom nu till resan *arg*
Men det har varit jätte mysigt :) Lotta kom lite tidigare och skulle "hjälpa mig", men jag tyckte mest att hon käkade på mina köttbullar :P haha! I don't blame her, they was amazing :P


Alla fall, här kommer lite bilder :)

Julgodis och kakor till Kalle :) Jag älskar verkligen att titta på Kalle, vi sjunger alltid med när det är Askungen, Baloo och Snövit, och härmar Kungen i Robin Hood :)


Pontus, Charlotte och pappa.

Vi hade inte fått upp granen än, så jag och lotta pyntade plastträdet ;)

 

Självklart måste man posa bredvid den också med värsta fis-minen ;) Visst passar elefanten in i sammanhanget också?

 


.. Lotta också :)


.. Pontus tyckte det blev skit ballt :D


Han är Grinchen också ;)


Självklart var vi tvugna att posa tillsammans framför plastträds-granen :)


Efter maten tog vi in den riktiga granen och pynta den. Bättre sent än aldrig :) haha!

Sen åt vi lite ost och kex :) Sen julklappsöppning och till sist kom Baz och då blev det pappas goda julgröt !
Nu är jag så jävla trött att jag ska faktiskt sova alldeles strax, igår va jag så trött att jag glömde ta av mig bh:n innan jag skulle sova, jag sover i linne så jag tänkte väl inte på att ta av bh:n. Jag måste verkligen bli frisk innan vi reser, eller att det inte bryter ut totalt alla fall. Fast det är halvdrygt att vara halvförkyld också :P Men hur kul är det att vara sjuk på en resa? Men jag ska med även om jag bryter armar och ben, inget stoppar mig!

Hoppas ni har haft en mysig julafton med nära och kära :) God Jul på er! God natt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har tabletter som e SUPER bra dem e verkligen det... dem drar tillbaka förkylningen så att den inte bryter ut,dem kostar 149kr för 50 tabletter i början så ska man ta 3 om dagen o dem hjälper!! Jag har tagit dem o dem e kanon bra!! Kommer inte ihåg vad dem heter nu bara för det men dem finns på hälsokost..Dem funkar verkligen...svensk tillverkade oxå..:DPuss

2009-12-25 @ 00:06:14
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Therese

Det e ett gammalt välbeprövat recept...;)Prova dem!!!!smsar sen imorrn vad dem heter...Puuussssssss

2009-12-25 @ 00:30:36
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0