Man kanske skulle skriva ett par rader

Seriöst, jag kände mig bakis när jag vaknade. 12timmars jobb, sen hämta en handfull fyllehundar på öja som vill ha fyllemat. Tror att jag blev bakis av deras alkoholånger, speciellt Lasses eftersom han troligast hade dryckit mest :P
Jag vaknade klockan tio av att jag fick ett mess, jag försökte somna om det gick inte och jag var satanstrött. Men inte fan gick jag upp ur sängen förrän nästan halv tolv :O Och då skulle det tilläggas att jag skulle börja halv ett. Men jag hann med att sminka mig och borsta håret, och pappa var snäll nog att göra mackor till mig som jag kunde äta i bilen :)
Jobbet gick bra alla fall, sen när jag slutade följde jag med pappa när han skulle lämna Bea och Martina, sen lämnade jag pappa på jobbet. Det är så himla drygt om jag ska in till ystad dagen därpå och hämta bilen så det var lika bra att följa med :P

Det är verkligen sjukt att jag har såna sömnproblem. Kanske borde söka hjälp?
Men mest av allt borde jag gå lägga mig mig, jag har massor av saker jag måste göra imorron.

- Sola solarium, jag är verkligen blek!
- Ta en sväng inne på boan
- Köra till Tessan och lämna kläder och fika :)
- Köpa pellets (en hel pall, köra två omgångar)


Så därför måste jag sova :) Jag planerar att vara uppe klockan tio, lyckas jag? Go natt!


Fylletratten Lotta och jag, studentöja 2008 när jag tog studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0