Måste alla till banken?

Jag gjorde en tabbe idag. Jag gick in på banken tre dagar innan julafton och på lunchtid! OMG säger jag bara! När jag tog lapp hade jag mer en 30före mig, som tur låg det en lapp på maskinen som bara hade cirka 15före sig, så den tog jag of course! :D haha! Man får inte vara dum ju.
Och det här med att vara orolig för att inte ha några fickpengar. Jag hade tydligen sparat mer än vad jag trodde, så det kommer lösa sig. Jag kommer nog till o med ha lite över när jag kommer hem, om jag inte spenderar allt i USA ;) hehe.. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska dit förresten. Men jag ska! :D HAHA!

Nu ska jag göra mig iordning, lägga på ett face bara. Gick nämnligen in på banken helt jävla osminkad eftersom jag tänkte att jag skulle sola efter. Så skönt det också va ;) mums. Alla fall, jag ska bege mig in till Ystad. Ska lämna julklapp till Carol, och så blir det en runda på gågatan, och jakt efter en kungsgran. Är inte jätte glad över att vi ska ha en riktigt gran. Dom bara sticks :S Men men, det är inte jag som städar efter den. Eftersom inte jag är hemma efter jul :D haha! Förresten så när jag körde pappa till hans jobb igår så höll han på att fråga mig ännu en gång vad jag skulle göra på nyår. Men han bet sig i tungan och skratta åt det :D haha!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0