Mina damer och herrar.

Vilken dag detta har varit. För det första gick jag upp ganska sent, jag var så himla trött (ovanligt?), sen blir mamma sen (hon skulle köra mig till jobbet eftersom pappa skulle ha bilen) Jag kommer precis till jobbet, på håret. Och då har Anna löst mysteriet om borden (den ena saken vi fasade för igår), sen blev vi ganska nervösa att inte vår tredje kollega kom när vi trodde att han skulle komma :P Men tur att han kom!
Alla fall, summan av kardemumman blev ganska bra ändå. Förvånadsvärt bra, vi hade ganska bra flyt :) Det blev ändå en sen kväll, men det kunde varit värre :)
När jag kommer hem ringer Lotta och Baz, och vill bli hämtad på Öja. Snäll som jag är så körde jag och hämtade dom även om jag hade jobbat 12timmar :S Självklart ville dom ha fyllemat, så vi körde in till Ystad och köpte lite hamburgare. Jag fick be en extra gång om min jävla korv med mos, för att tjejen hade glömt den! AAH!

Men alla fall.. Imorron ska jag hämta hem min älskade Izzi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0