Mobilblogg

Gissa om jag kan sova? Nä! Ligger bara och tänker på resan. Självklart. Och om jag har packat allt jag ska ha eller det är för mycket, jag ska ju köpa hem grejer och sånt. Tänk om jag måste betala böter om jag har en för tung väska? Såna tankar flyger runt i huvet. Ja och lite till. Jag måste hinna med mycket imorron också eftersom jag ska vara hos anna vid sex tiden så har jag lite tidspress på mig också, men det ska nog bli bra. Måste in på hälsokostaffären och köpa kan chang alla fall, har hört att det är värsta dunderkuren mot förkyldning :) och jag måste in på boan och köpa ett litet lås till min resväska och hörlurar till min mp3. Ja som sagt, jag har lite att hitta på imorron innan mamma står utanför och tutar i bilen :p god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0