Oh .. my .. God .

Jag blev taggad av min fd klasskompis från gymnasiet på facebook. Och man kan ju verkligen säga att det är skillnad på min storlek :P


Jag till vänster, Sanne till höger ;)

Jag kan tänka mig att detta är från andra året i gymnasiet, eller tredje? Ajja, jag håller inte koll på åren. Men ni se hur tisha-armen sitter tajt på mig? Sen är det bara pinsamt att det står "iskall" på tishan också. haha!
Jag är väldigt glad över att jag har gått ner så mycket i vikt som jag har gjort, jag vet inte riktigt vad jag väger nu egentligen eftersom vår våg går lite fel. Jag får besöka mammas våg eftersom den är digital, det brukar visa rätt alla gånger :) Men tio kilo har jag gått ner alla fall. Som mest har jag vägt 92kilo, snacka om att man var tungviktare då. Jag väger cirka 80kilo nu och jag vill gå ner alla fall till 70, så jag får kämpa lite till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0