Röda naglar

Jag tänkte eftersom det är jul så har jag röda naglar :) Jag älskar faktiskt rött nagellack, jag känner mig lite glamorös om jag ska vara helt ärlig ;)
Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Jag måste lämna bilen på åkeriet också eftersom pappa och bea ska kunna ta sig hem också. Fredagarna är som jobbigast eftersom jag oftas jobbar och pappa ska hem från jobbet, det är jobbigt att bara ha en bil, men jag ska försöka spara till mig egen nästa år ;) BMW 520i kanske? haha! Hell no! En sån har jag inte råd med att behålla :P
Hörs kanske ikväll. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Eveline

helt rätt, man ska vara lite julig! :) hehe. o röda naglar är ju faktiskt rätt snyggt ändå.

2009-12-04 @ 17:34:24
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: Therese

Helt rätt pauline du ahr fattat det,men givetvis så gör man ju inte det,man dricker ju bara nån gång då o då till maten,sen e det ju inte så att man dricker till maten för att man "måste" ha det utan för att det passar till kanske just den maträtten o nu pratar jag alltså gourmet mat inte 1-2 glas vin till spagetti köttfärssås..Det e när man säger att man måste dricka för att varva ner eller bli hjälpt att somna t ex som man faktiskt e på god väg att bli alkoholist om man inte redan e det..Hon på Malou sa att det e när man säger att "jag ska ta ett glas vin i varva ner" eller "jag ska dricka 2 glas likör för att det hjälper mig att somna"..det e då man är alkoholist..o hon har ju en poäng.. detsamma som att "jag måste röka en cigg nu för jag e så nervös"..det e ju oxå ett beroende.. vet att du inte tycker likadant men när en alkoholist säger exakt så som ajg har sagt hela tiden då måste där ju finnas en poäng i det... eller?Ja jag vet inte..Puss

2009-12-04 @ 22:29:55
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0