Tankarna snurrar i huvet på mig, glöm för fan inte passet!

Snacka om att när jag la huvet på kudden och stängde ögonen så började jag tänka på resan. Jag har inte börjat packa än, inte ens gjort en lista :O Det känns som att jag har tusen grejer jag ska göra innan jag åker hem till Anna på lördagkväll.

Vi börjar med imorron: Jobba hela dagen.
Söndag: Jobba fram till kvällen, har kvällen fri så att jag kan packa in julklapparna och diverse. Göra en lista på saker jag ska packa.
Måndag: Besöka Carol och ha julklappsutdelning. Handla hem julmat, försöka hinna med lite julbak.
Tisdag: Julbaka, hinna med att tvätta upp lite kläder som jag ska ha med.
Onsdag: Fira julafton hos Mamma. Försöka hinna med att göra Jansson och köttbullar, möjligtvis lite julbak då också.
Torsdag: Fira julafton hos Pappa.
Fredag: Packa ! Jag vet inte om jag hinner med Tingvalla, eller om jag har pengar till det. :(
Lördag: Packa färdig, packa hundarnas grejer och köra dom till Carol&David. Fortsätta packa när jag kommer hem. Sen åka till Anna och sova över där, vi ska åka tidigt på söndagsmorgonen.

Kunde vi inte åkt senare? typ den 29:e eller nåt? :P

Ni förstår vad jag försöker säga? Jag har panik. Panik och skrik! haha! Sån här ångest hade jag inte när jag skulle åka till Bulga, eller? Det är skit att det ska vara jul mitt emellan allt, och jag ska fira jul i två dagar. Men jag älskar min familj, så det gör inget :) Det är bara jag som känner mig otroligt stressad över resan. Jag har fortfarande inte fattat att jag ska till USA :D


Älskade vänner, ni gjorde min resa i bulgarien underbar :D

Nu måste jag verkligen sova. Klockan ringer klockan åtta imorron bitti. Blää! God natt.


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Ta det lugnt pauline! Jag har julbakat lite :) Mozartskulor.. så om du känner att du är för stressad så kan vi ju äta dem bara. Och köpa hem lite julgodis.. så har du det ur världen.



Och hade jag varit dig så hade jag gjort en lista så fort som möjligt på vad du ska packa.. och sen börja och packa så fort som möjligt! Jag brukar börja någon vecka innan.. det är lättast så för annars finns det en stor risk att man glömmer något. För då kan man lägga ner lite varje dag av det man kommer på att man behöver, plus att kolla listan då såklart. Det är inte alltid att man kommer ihåg allt man ska ha med sig när man skriver listan, därför är det bra att göra så.

2009-12-19 @ 10:02:53
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0