Typiskt mig

Jag glömde att jag hade ögonbryns färg på mina bryn, så nu har jag färg runt om. Min vanliga tur lixom! Och jag håller nog på att få hosta också. Förkyldningen har inte gett med sig, pappa och bea är iväg och handlar massa mediciner till mig. Till o med pappa visste vad Kan Jang är, det finns tydligen i vanliga affärer också. Det visste inte jag :P
Kan man inte kapa av näsan eller nåt? Bara jag hade sluppit snuvan så hade jag varit jätte nöjd! Det är den som är besvärlig ju :S Alla fall, nu ska jag väl inte vara sån, jag har större problem. Jag har färg runt mina ögonbryn! Okej, det syns inte jätte mycket, men det finns där! Jag ska försöka skrubba bort det sen, för jag har inte tid med att det slits bort, för det kan ta flera dagar :P

 

Nu ska jag göra nåt vettigt, som att för mig iordning sen packa färdigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0