Uppe med tuppen nästan

Jag vaknade pigg idag faktiskt, okej lite sömnig ändå. Men det var länge sen jag vaknade och var pigg, verkligen en skön känsla :) Men jag gick inte upp förrän halv elva ändå, låg i sängen och busade med vovvarna :) Sen körde jag in till arbetsförmedlingen och fick papper påskrivna, när jag var inne i Tomelilla så kom jag på att arbetsförmedlingen har ju itne öppet på fredagar (!) Men med en närmare eftertanke så är det ju bara torsdag, och jag såg på dörren att dom faktiskt har öppet på fredagar. haha! :D Så yr är jag.
Nu har jag fixat lite jobbkäk och duschat, sitter här och slänger i mig lite mackor. Det var egentligen tänkt att jag skulle börja klockan tre idag, men eftersom vi har en stor bokning ikväll så fick det blir en timme tidigare. Men jag tänker bara pengar förtillfället, jag måste ju verkligen tjäna ihop lite fickpengar :) hehe.

Jag önskar er en bra dag! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lilla a

Skönt att höra att det finns andra som också kan vara yra.



Kanske skulle du vara sugen på att anta nästa veckas utmaning? Ännu är det inte utannonserat exakt vad den kommer att innebära men om du är nyfiken kan du titta in på veckans utmaning.



Hoppas du får en trevlig kväll!



/Lilla a

2009-12-03 @ 18:09:21
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0