Vilken dag

Efter att jag körde och lämnade pappa så körde jag till Ica och handlade julmat. Jag fick nästan tag på allt, fick gå in på konsum också för att få tag på allting :) Så skönt att det är klart nu alla fall. Behöver inte tänka mer på det, förutom att kanske köpa mer mjölk och bröd.
När jag kom hem så fick jag för mig att skotta trappan, fy fan va drygt! Där va nog en halv meter snö.
Nu tänkte jag att jag skulle gå lägga mig, har ju varit uppe sen halv tio. Och jag har mycket att göra imorron. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: chanette

nu får det banne mig sluta snöa... e för mycket...stackars min karl som ska köra ner från karlstad hit den 23.. 54 mil bläää

2009-12-20 @ 23:01:03
URL: http://darkbarbie.blogg.se/
Postat av: Therese

Du e duktig pauline..du sköter ju ALLT i det hemmet,Pappa ska vara jävligt tacksam att han har dig!!Nu vet du hur mamma hade det..några barn osse så e du ju nästan hon... ha ha ha ha..Puss Puss

2009-12-20 @ 23:27:36
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0