Är det inte typiskt? Jag stannar inne idag.

Jag sa att detta inte var en bra dag. Pappa frågade mig om jag kunde köra in till Ica för att köpa lite fika till besöket som kommer om en stund. Visst, jag älskar att köra :P ha ha! Alla fall, jag kommer till Icas parkering och väntar på att en bil ska köra ut. Då backar en annan bil ut och kör mig i sidan ! Så klart var det en gubbe i keps (såna ska man akta sig för) och han var säkert 100år. Jag springer ut och kollar bilen, självklart blev det en buckla. Det händer alltid mig! Gubben och tanten var jätte trevliga, men tanten ville nog övertala mig att det var mitt fel och vi skulle glömma allt. Hon sa hela tiden "Det kunde varit värre". Mycket sant, vi kunde varit ute på vägen och krockat med en elefant. HAHA! Nåja, vi bytade nummer och adress, sen gick vi skillda håll.
Jag älskar att köra bil, därav har jag varit med om nu fyra "krockar", den första kan man inte ens räkna nästan. (Då jag satt på passagerarsidan och la i drive, körde in i husväggen :P ) Men jag är alltid ute på vägarna, därför har jag varit med om det fler gånger än andra. En person som inte är ute på vägarna lika mycket som en person som är det, händer det inte saker med. Inte sant? Det handlar bara om dålig tajming.



Sommaren 2007, när en bil körde på mig. Enligt försäkringsbolaget var det mitt fel, för jag gjorde en vänstersväng. Men bilen kom i hög fart, eftersom jag inte har vittnen som såg det kan jag inte bevisa det. Jävlar vilken smäll det blev, aj aj i huvet.

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Oj jäklar! Det var inte en dålig buckla! Tur att du klarade dig iaf! Vänstersvängar är livsfarliga!



Inte lika stor buckla nu va?

2009-02-06 @ 17:50:49
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA det kom massor av bilar ju!



Börek är världens godaste mat. Från Turkiet. Kan man säga att det ungefär är som piroger med spenat och massa annat gott i. Men ändå inte som piroger :P



DAMN! Vi har inte flyt med bilarna nu du!

2009-02-07 @ 00:38:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0