Arbetsförmedlingen./Min vikt.

Om en timme ska jag vara hos arbetsförmedlingen, jag vill verkligen inte. Fan va jag ska beklaga mig.
Och så klart var där inget varmvatten när jag skulle duscha, brännaren hade lagt av. Typiskt va?

Nu har jag vägt och mätt mig. Jag vet inte om jag vågar lägga ut det eftersom jag alltid har varit hemlig om min vikt. Men skit samma, man ska inte skämmas för sig själv. Jag väger 87.5 kilo och 112cm i höftbredd (andra tar midjebredd, men jag ville ha där jag är bredast ;) jag har 98cm i midjan) En kvinna ska ha 88cm i midjemått. Så om 10cm är jag där ;)
Och jag kan berätta för er att jag vägde nästan 89kilo innan jag började med dieten i måndags (!) Så redan börjar det visa resultat :)
I know, Im a big woman ;) I like big butts, that can I not denial.

Nu ska jag göra mig klar och köra till afm. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Leia

Arbetsförmedlingen är dötrist.

2009-02-12 @ 12:26:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Tur det.

2009-02-12 @ 14:50:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå ska ha? Det finns väl saker som säger att det är hälsosamt att ha det i midjemått, men ska ha?1 måste fan va fel.

2009-02-12 @ 19:59:01
Postat av: Linda

Nu ska vi bli smala! YEY! :D

2009-02-13 @ 17:42:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Carol

Anonym vet ju inte hur man använder det svenska språket, när man utgår från normer och mätningar så säger man "Ska ha ett midjemått på 88 cm", då man talar om en opreciserad person. Sen är allting individuellt både med tanke på benstomme och så vidare. Ska du dessutom vara så ord-anal kan du väl skriva lite bättre, inte för att jag säger att varken jag eller Pauline gör det, men ska man kasta sten kanske man ska ha ett komplett glashus själv!

2009-02-14 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0