Dax för att nanna.

Nu har jag tagit en kopp te och kollat en stund på Lyxfällan.
Trots att jag inte steg ur sängen förren klockan elva idag, så är jag verkligen dödstrött nu. Visst, jag vaknade klockan åtta och lyckades hålla ögonen öppna några minuter så att jag kunde skicka några sms. Men sen somna jag igen. Det är ju för att jag är lite sjuk så behöver kroppen vila.
Vad som händer imorron är att jag ska till frisören. Äntligen ska mina slitna hårtoppar bort :D Sen ska jag hem och göra mig iordning, för det blir födelsedagsfest hos Marie och Therese. Jag ska inviga mina nya pumps som jag fick när jag fyllde år :) hi hi. Och min ena klänning som jag köpte på Gina. *wiiie*
Jag har verkligen ångest för att jag inte hinner med min bästa väns födelsedag på lördag, ibland måste man proitiera andra saker som händer i sitt liv. Som att jag ska bli gudmor :D men jag lovar att jag kommer tänka på dig varje minut gumman !
Nu ska jag lägga mig, hoppas ni har haft en trevlig torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0