En liten stund i "stan" :P


Väskan bakom mig hade passat bättre hängande på min arm ;) Vill ha!


Livlösthår och blek. Lösning; Ska klippa mig om tre veckor, och jag får väl sola lite mer :P


Snygga lotta har shoppat på MQ :P

Nu har jag precis ätit kvällsmat. Det blev spröda fiskpinnar (dom lite större), hemmalagad potatismos och broccoli. Sååå gott :D Men det blir det alltid när jag lagar mat, hehe.
Ska nog slänga mig i soffan en stund. Jag är grymt trött, skulle egentligen till en tjejkompis och kolla en film, men schiesse, jag mår inte bra idag. Plus att jag har varit vaken sen åtta, och steg upp vid nio. Jävla hundar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0