Fortsätt simma, fortsätt simma.

Nu är jag hemkommen och har lagt fisken i ugnen. Det ska bli riktigt mumsigt ;)

Jag fick en kommentar innan om jag har tagit mått och vägt mig för att kunna följa min viktminskning. Så klart att jag ska göra det ! Det tänkte jag inte ens på själv :P Tack så mycket! Så imorron tänkte jag börja med det. (Eftersom man alltid ska mäta och väga sig på morgonen, då är man som smalast, ha ha!) Jag vet redan att jag har gått ner nåna hekton faktiskt, så det börjar sakta men säkert ;)

Jag är ganska hungrig nu, så jag ska gå och säga till fisken att den ska skynda sig :P haha! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Din...anonyme....vän

Det var så lite så ;) Ska bli kul att få höra hur det går! Önskar dej all lycka!

2009-02-11 @ 19:14:15

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0