Fredag hela dagen.

Det var verkligen en seg morgon. Jag satte klockan på sju, men vaknade till helt vid nio och steg upp halv tio. Helt otroligt.

Jag tycker att bloggvärlden har gått över styr lite. Nu handlar det inte om att yttra sig, nu handlar det om att snacka så mycket skit om andra som bloggar, för att få mer läsare och vara "bäst".
Min blogg, ja jag har ungefär mellan 30-40 unika läsare. Jag är jätte glad för det, det är ju kul att nån läser den :D Men jag vet inte om jag hade velat vara en "storbloggare", eller? Hmm..

När jag gick min morgonrunda med Izzi, så stannade en bil med en gammal gubbe och skulle gulla om Izzi, och så frågar han "Är det en sån shivava?" Gubben kunde inte ens uttala chihuahua. Alla fall, NEJ det är en dvärgspets som inte är ras-typisk! Som jag har förklarat för nån månad sen. Jag får nog skriva om henne till en väääldigt stor chihuahua, jag ringer till svenskakennelklubben nu. Ring ring! ha ha!

Till anonymevännen: Tack för tipset, jag ska pröva det en dag :D

Nu ska jag gå och käka frukost. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Natta

tack så mycket :) ha en fin dag!

2009-02-20 @ 12:19:20
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0