Glad alla hjärtans dag :D

Denna dagen är alla singlars värsta dag, eftersom vi har ingen partner att fira den med. Men va fan, så speciell är den inte ;) Man är bara lite extra romantiska. Jag ska fira alla hjärtans dag med min bästa vän Izzi :D ha ha!

Marre har varit så snäll så att hon lånade ut sin lägenhet till mig, eftersom hon alltid är hon sin pojkvän. Så i nåna dagar kommer jag vara där med Izzi, helt enkelt vara med mig själv. Dessutom är där ingen dator, så jag kommer vara bloggfri dom här dagarna. Troligtvis återvänder jag hem på tisdag, då jag fyller år. Men man vet aldrig om jag stannar längre i lägenheten. Och jag har den möjligheten att jag kan gå hem till Tessan och skriva lite blogg, men det blir precis inte 5gånger om dagen, kanske bara en om jag vill, orkar och har lust.

Nu ska jag packa klart, sen ska vi bege oss in till Tomelilla. Hoppas ni får en trevlig Alla Hjärtans Dag! :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0