HAHA!

Nu är jag äntligen hemma. Först blev det en runda uppe hos oma och moster, jag färgade och klippte hennes hår. Man kanske skulle satsa på en frisör karriär ialla fall? :P haha! Lotta kom också upp, det var ju länge sen hon var där ;)
Efter det så gick vi ner till Systemet. När vi packade ner vår alkohol så börja lotta skratta högt så det ekade på hela systemet :P haha! Kassörskan började också småflina, och vi fnittrade oss ut :P
Och så blev det en liten tur på boan, jag hade ingenting, men lotta köpte lite nödvändiga grejer.
Sedan skildes vi åt och jag körde till Ica och handlade hem lite mat :)
Fy fan va jag är trött, och jag har huvudvärk. Jävla väder. Men nu tänkte jag ta tag i min tvätt, för jag skulle ha tvättat hela veckan och nu har jag absolut inga rena kläder kvar att ha på mig, så jag får väl ta mig i kragen. Jag tänkte också att jag skulle pröva på att göra en tzatziki :) Och jag måste måla mina naglar, måste vara fin till imorron när jag ska på födelsedagsfest ;)
Hörs senare ! Ciao.


Jag och lotta förra sommaren hos TH.

Till Anonym: Det är till salu, men det är inte ute hos mäklaren än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, min mamma letar hus! Vad ligger priset på ungefär?

2009-02-26 @ 20:25:47
Postat av: L o t t i i i z z

asså, den bilden tycker jag ser lite konstigt ut :S Vi är as bruna vid booobsen.. men i fejan är vi vita både två!! haha! ;) Skumt!

2009-02-27 @ 11:10:45
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

jag med antagligen ;) haha!

2009-02-27 @ 12:28:55
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0