hejdå tiffi



Nu har valpen tiffi fått ett nytt hem. Det var en tjej med hennes pappa som kom ner för att hämta henne, dom körde enda från.. hmm, kommer inte håg. Men ungefär 90mil :P Det är ganska långt. Tjejen var jätte trevligt, ja pappan också :) Jag fick följa med tjejen in till tomelilla för att ta ut pengar. Först trodde jag att jag skulle dö av min stamning idag, men tydligen var det en bra dag och jag stammade knappt. Vilket va otroligt skönt, men visst jag hade mina knep ;) Ibland när nån ska fråga mig en sak helt plötligt utan att jag är beredd på det, kan jag börja stamma jätte mycket. Men inte idag :) Till och med när jag pratade med gamla paret som körde på mig, så stammade jag nästan inte alls. Men tanten avbröt mig hela tiden, så hade jag nån chans? :P ha ha!
Nåja, nu är jag trött så jag ska lägga mig i soffan en stund. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh vilken söt valp! Jobbigt att skiljas från dem va? Det kanske snart kommer nya?! Ha det bra!

2009-02-06 @ 17:13:30
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Ååh, vem var den lycklige?! Jag vill också ha henne, men nu är det väl försent :P Nåja, jag har ju Swix :)

2009-02-06 @ 17:51:35
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Å TACK FÖR DEN DU? :O Ska du ha smisk din lilla skit? ;)

2009-02-07 @ 00:50:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0