inte tillbaka än.

Nu sitter jag och Izzi hos Oma och Becka, lämnade filmer som jag lånade. Så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite. Jag kan ju inte vara ifrån bloggen helt ;) Men det är ganska skönt att inte ha den i tankarna hela tiden. Eller jo, det har jag. Men jag kommer på sen att jag kan ju inte skriva :P he he.

Igår tog jag det bara lugnt, tog ett bad och tittade på tv. Det är helt underbart att kunna bada igen :) Vi har ett badkar, eller jaccuzi, men den läcker, så man kan inte bada. Lite tråkigt.

Jag får se när jag återkommer igen, jag vet inte än när jag kommer hem.
Ha det bra så länge :D Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0