Kanske det.

Fy fan, jag var ganska trött idag. Jag vaknade kvart i elva, gick inte upp ur sängen förrän halv tolv. Blää, jag som "lurade" i Pontus att jag skulle väcka han klockan tio och vi skulle köra till Boan klockan elva.
Nåja, jag har duschat nu, så jag får väl göra mig iordning så att jag och broren kan åka till boan och shoppa åt honom. Alltid lika kul, synd att man inte kan shoppa själv :S
Sen tänkte jag att jag skulle tvätta 9-3, eftersom jag har fått låna den så pass länge så är det minsta jag kan göra :) Plus att dom hämtar den imorron, så jag får göra det idag. Varför kunde det inte varit solsken och 25plusgrader? Kunde jag ju stått i linne och skjorts. Vacker syn? I dont care :P
Vi hörs senare ! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0