lite små seg.

Jag kan inte säga att jag är bakis, men lite små seg är jag. Och varför jag inte har bloggat förrän nu är att jag inte har orkat, plus att min bror hade fortfarande min internetsladd.

Gårdagen var jätte trevlig, jag kom hem relativt tidigt, ett halv två kanske? Men stannade på brorens rum en timme, enbart för att jag väntade på att jag kunde blogga lite och vara på msn :P he he. tack Pernilla för att jag fick låna din dator.

Jag tänkte att jag skulle köra in och sola idag, men man ska ju aldrig köra dagen efter, så jag får sola på tisdag helt enkelt. För imorron är det pupsies & lottas måndagsshopping ;) ha ha! Jag har ju massor av presentkort som jag behöver bli av med :D

Jag är otroligt sugen på chips, men enligt min diet kan jag inte käka det. Snyft, jag får poppa lite popcorn ikväll :)
Vi hörs senare . Ciao!



Jag är egentligen inget större fan av mando diao, men denna låten älskar jag :D Plus att han är lite söt ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia K

den låten är riktigt bra! plus att de är här ifrån borlänge :P

2009-02-22 @ 18:18:46
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: hemlis ha ha ha ha

mmmm jag e bra på att sakna och älska mina små syskon.. dom vackraste i världen

2009-02-23 @ 02:30:01
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0