Nä men fy fan.

Jag läste precis Paulina Danielssons blogg, där hon i ett inlägg skriver att hon bara fick tre tusen kronor av sin pappa när hon träffade på honom och så var där en fete stor bild på alla pengarna. Snacka om bortskämd! Jag blir äcklad när jag ser sånt !

Nåja, jag har varit uppe sen klockan nio *kryss i taket*. Så då tog jag med mig Izzi på en promenad, men eftersom det småregna och va blött ville hon inte alls. Men det sket jag i, ut och gick gjorde vi :P
Jag tänkte att jag skulle in till tomelilla och handla lite frukost. Här är ingen mjölk eller bröd, så jag kan inte käka nåt.
Hörs sen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHAHAHAHHAHAHA jaa vi får va utan mat du. HAHAHA. Du vet precis där i första kurvan när man kommer till toarpskogen, där hade jag punka! HAHAHA livsfarligt. Fyfan!



Jag bakar böööörek nu. MUMMA! Vill du smaka? ;) Miiiaaaooow. Höhöhöhö.



Btw, hon låtsas bara va nåt ;) 3000 liksom. Öööee.

2009-02-05 @ 11:50:31
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: patruska

amen va fan, var inne och läste hennes blogg. hon verkar till att vara en riktig fitta rent ut sagt...

2009-02-05 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0