Nu är jag hemma.

Im back :D
Dessa dagarna har varit sköna, jag har bara slappnat av.

Men nu är jag tillbaka, och jag fyller år imorron! Så jag måste tänka ut vad jag ska bjuda på för tårta. Jag funderar på att göra en morotskaka, ja det är inte en tårta. Men den är väldigt nyttig, den är gjord av dinkelmjöl och sojamjöl, istället för vanlig vetemjöl. Men jag ska tänka på det. Familjen är välkommen hem, nångång på kvällen, jag har inte bestämt tid än :P
Nu ska jag se om vi har någon mat hemma. Eftersom jag har varit borta så tror jag att kylskåpet står tomt :P Det är ju jag som handlar i detta hemmet ;) ha ha!
Vi hörs senare ! Ciao.


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jag slutar kl sju imorron.. så är nog inte ute i lunnarp förren vid halv 8. Men då är jag jätte hungrig :S För har inte ätit kvällsmat. Blir det bara tårta?

2009-02-16 @ 19:02:43
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0