Ögon och flygande plastmuggar.

Gårkvällen var härlig. God smörgåstårta, goa vänner och gott dricka :) Tack TH och Marie för en lyckad fest!
När jag och lotta kom till th & marie, var vi nästan dom första. KRYSS I TAKET! Vi är nästan alltid sena ;) he he.
Som alltid hos Th så har vi roligt, vi skrattar nästan ihjäl oss, vi sjunger till musiken, flörtar och har hemliga samtal på toaletten med tjejkompisarna :)
Vid tolv tiden så gick vi ner till celtic och festade lite där. Men där är så trångt att man känner sig som en sill i burk.
Sen var det att ta tåget hem, fan va det var jobbigt att gå med mina skor. Det tog säkert en kvart att gå hem, när det tar fem minuter med vanliga skor. Herre gud :P Förresten, så var det en ung kille som gick runt i tåget och frågade om vatten. Där finns fan vatten i kranen på dass :p haha!




Martina, Camilla, jag och lotta.


Mmm, gott med vin :)


Goa töser ! :D


Födelsedagsbarnen! :D Th och Marie.


HAHA! Jag har judenäsa på denna bilden :P


Camilla, Marie och jag :)


Är vi inte vackra? :P


Jag ser ut som en crackad transvestit. HAHA! Den bjuder jag på :)

Nu ska jag ta det lugnt, sen ska jag göra mig iordning. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0