Shopping i tankarna :D

Jag har ju fått massor av presentkort på Gina Tricot, så jag gick ut på deras hemsida och hittade några plagg som jag kan köpa, om dom nu finns på Nova Lund. Hoppas :D



Nu ska jag nanna, drömma om shopping. Ha ha !
I love to shop, it's bad that I'm poor :P Nu alla fall, vet ju aldrig om jag bli superrik en vacker dag. Jag håller tummarna :D

FÖRRESTEN!
Min barndomskompis och hennes pojkvän ska ha 45årsfest nästa helg (hon fyller 21 och han 24), och jag har ingen aning vad jag ska köpa till dom. Har ni några förslag? :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott :) Alltid kul med lite presentkort så man kan handla lite..

Jag har den blåa nere till höger, jätteskön..gillar verkligen den, fast jag har en i vit :)



Va rädd om dig!

Kram Angelica

2009-02-19 @ 11:07:13
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0