Skjuter upp.

Jag har verkligen ingen lust att städa mina rum. Jag har sagt att jag ska städa minst i två veckor, men jag har inte gjort det. Och nu börjar jag bli sjuk, så jag har ingen ork. Sinnes.
Så fort jag blir bättre ska jag börja gå ut och gå. Jag lovar Carol ;) ha ha! Jag hade verkligen tagit mina promenader om jag inte hade varit sjuk. Plus att jag går på afro-jam en gång i veckan, yeah :D Jag börjar sakta märker jag. Plus att jag har mensvärk nu ! AAAH! Och det som hjälper är att röra på sig, och det kan jag inte. Alvedonen vill tydligen inte hjälpa mig heller. Jag får väl lägga nåt varmt där.

Jag fick hem ellos katalogen idag, och dom har tydligen nån Stor Vår utförsäljlning, en tröja för 50kr och så vidare. Sinnes :P Gå in här och kolla.

Jag blir så irriterad på min dator !!!! Den är såååå jäääävlaaaaa TRÖÖÖÖÖG!!!

Nu ska jag ta mig en kopp te, en karta alvedon och skära ut min livmoder!! Jag hatar mens!
Go natt!

Kommentarer
Postat av: Carol

Jag förstår det gumsi.. men det är så lätt att tänka 1,6 kg i månaden, en match liksom. men man måste verkligen mena allvar. det är jättebra att du börjat m afro jam o så.. det enda jag menar är att din värk och din önskade viktnedgång kommer hjälpa med powerwalks.. mer motion - mindre vikt - mindre värk. låter härligt va? bara fokusera på dig själv så är allt möjligt, låt inget annat get to you! puss

2009-02-10 @ 22:08:44
Postat av: Tezzan

Reliv eller Ipren e det enda som hjälper mot mensvärker..tro mig jag vet.. jag har grymma mensvärker... har ju ont annars oxå för den delen men det e för att jag har den jävla sjukdomen ju.. Puss puss

2009-02-11 @ 11:37:26
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Håller fullständigt med Carol.. En liten runda KAN man gå fast att man inte mår hallonsaft.. har man feber kan ajg förstå att man inte orkar för det e väldigt krävande för kroppen att ha.. men en LITEN runda kan man gå.. bara man rör på sig.. Puss puss

2009-02-11 @ 11:40:12
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Anne

usch jobbigt! Ipren hjälper bäst mot mensvärk, prova det! Kram

2009-02-11 @ 18:59:44
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0