Stamning vs alkohol

Det är så med mig (jag kan inte tala för alla som stammar), när jag dricker alkohol så stammar jag mindre (nästan inget alls enligt vad jag har hört av andra). Jag tror att det har något att göra med att alkoholen får en att slappna av och man bryr sig inte så mycket.
Så om man hade kunnat dricka varje dag så hade jag gjort det för att stamma mindre.. Det är ju så också när vissa stammare tar droger så stammar dom mindre. Det har väl något med musklerna kan jag tänka mig. Men nu har jag lite vett i skallen så jag inte är alkolist på heltid :P hehe. Bara när det är fest ;)

Nu har jag precis duschat, ska göra mig iordning och bege mig till min bästa kompis födelsedagsfest. Ja, jag löste det :D Underbart. Och nej, jag ska inte dricka ;)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0