Syns min bh genom min tröja?

Jag tror att nån kommer känna igen sig på rubriken alla fall :)

Tjejmiddagen var otroligt trevlig. God mat, gott sällskap, gott dricka och så klart god efterrätt ;) Och så spelade vi ett spel, "helt hysteriskt" hette det och det var fan skit kul :D
Vid halv tolv åkte vi till Tingvalla, det var bara jag och sanne som åkte. Det var inte så himla kul på valla, och helt plötsligt står jag inne på tjejernas och tar hand om min svågers syster för att hon mår dåligt ! Och alla mina vänner är borta. Så där stod jag ensam med min drink som jag hade fått av en mycket snäll vän :) och visste inte vart jag skulle bli av. Jag ringde till mina kompisar, men fan jag fick inte tag på nån. Så vid två tiden hittade jag min svåger och han var också trött på det, så vi ringde till min andra svåger och bad honom snällt att köra oss hem :P
130kr käpp åt helvete rent ut sagt! Fuck Tingvalla.

Och idag mår jag fan bajs. Jag drack inte mycket alkohol igår, men fan jag mår illa. Blää. Och pappa gör en jätte god stek och det doftar i hela huset. Jag vet att det luktar och smakar helt underbart, men jag mår illa av lukten :(
Sen satt jag i soffan och kollade på en sorglig film så att jag började stortjuta och kunde inte sluta.  Jag tycker inte om att vara bakis :P

Nu ska jag torka golvet i storarummet. Sen ska jag ta en skön dusch. :) Jag har fortfarande lim från lösögonfransarna.
Ciao!


Izzi och flisan

Kommentarer
Postat av: patruska

men ussch! det var ett jävla tjat om min bh hele kvällen

2009-02-01 @ 16:30:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0