Uppe med tuppen

Jag vaknade klockan sju av min väckarklocka, och var jätte pigg ! Helt otroligt, men jag tänkte att jag ligger i sängen en stund till, så kvart i åtta gick vi upp. Det var verkligen jätte varmt i mitt sov rum! Mamma, ha pelletsbrännaren på 3:an, annars dör jag och Izzi!
Jag har precis ätit frukost nu, så alldeles strax tänkte jag duscha.
Idag blir det ju shopping ! :D Chailatte! Muuums ! På sistone när jag och lotta har shoppat så infaller det på en måndag, ett tag så shoppade vi tre måndagar på raden, hmm, va vi rika då eller? :p ha ha!
Fan jag har fått mensvärk och har en fede finne på ballen(röven) som gör skit ont! Intressant att veta va? :P
Vi hörs senare. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0