Verkligen Sorgligt :(

Jag läste precis Lottas blogg, och insåg att beckas födelsedagsfest och Alicias dop infaller samma helg. Festen på lördag och dopet på söndag. Alltså ifall jag skulle åka till beckas fest innebär det att jag kommer vara trött och lite bakis på Alicias dop. Jag ska bli gudmor, och jag vill absolut inte börja det med att vara bakis. Tänk er att vara bakis i en kyrka också, allting ekar :P schiesse ! Nej, tillbaka till det seriösa. Jag och becka träffas väldigt sällan och därför tycker jag det är tråkigt att jag måste avstå från festen. Men hon fyller bara 21 ;) och jag blir bara gudmor till Alicia en gång. ha ha! Plus att dopet början vid elva, det betyder att jag måste ta bussen från becka i kristianstad absolut senast vid åtta.
Nej ungdomar, ibland måste man tänka till lite och ta sitt ansvar, även om det innebär att man måste missa bästa kompisens födelsedagsfest. Hon kommer ha fest fler gånger :)
Jag får helt enkelt komma upp nångång i nästa vecka och fika med henne.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad tråkigt att du missar hennes fest och Branäsfilmen :P Ska ha den här hemma någonstans får nog ta och leta upp den! :D Lycka till med gudmorandet! :)

2009-02-20 @ 17:48:37
URL: http://smile4me.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HEHE. Sluta vara sån rasist nu annars får du smisk när vi ska käka morötter ;) HEHEHE!



Awww, synd du missar festen. Men som sagt. Att bli gudmor är kanske en lite större sak här i livet :)

2009-02-20 @ 18:28:23
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Angelica

Du kommer säkert att gå ner fler kila om du fortsätter i denna takten :) Du e duktig :)

Du får gärna lägga upp lite fler recept och så som du brukar fixa till, kanske något som faller mig i smaken..hihi :)



Synd att dopet och festen infaller samma helg, men jag hade helt klart prioriterat att bli gudmor :) det är ju ändå ganska stort! :)



trevlig helg på dej :)

Kramar

2009-02-20 @ 18:58:51
URL: http://larssonangelicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0